lørdag den 23. december 2017

Malous strikkede julenederdel

Det her er mit største projekt til dato. Jeg har i mange år bildt mig selv ind, at jeg stadig er nybegynder ud i strikkekunsten, men det er efterhånden gået op for mig, at jeg godt kan strikke større ting.
Nederdelen er dog stadig yderst begynderegnet. Opskriften er nem at forstå og du skal kun kunne ret, vrang og udtagninger. Men den tager laaaaaang tid at strikke, når man er vant til små projekter.
Opskriften er fra Petite Knit og hedder Noras nederdel.
Jeg har været i gang med den siden oktober, men jeg havde sat mig som mål at den skulle være færdig, så Malou kunne have den på til jul.
Den er ret kedelig at strikke på, så der er røget mange barselsgaver og andre små projekter ind imellem strikketiden på denne.
Selerne er desværre blevet ret korte, så dem skal jeg have ændret på, men det bliver efter jul.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...