torsdag den 26. april 2018

Siden sidst

Tiden flyver afsted og jeg kan slet ikke følge med.Vi har det godt allesammen og venter spændt på lillesøsters ankomst til juni.
Jeg har rygende travlt på jobbet og jeg kan næsten ikke vente, til min barsel starter i midten af maj måned. Det gør, kombineret med en aktiv lillesøster i maven og en ret så hidsig næsten-tre-årig i huset, der helst vil bestemme alt selv, at jeg bruger jeg de fleste aftener på at halvsove i sofaen foran fjernsynet. Derfor har der ikke været så meget overskud til bloggen.
Jeg savner at dele min hverdag med jer i store og små glimt, så jeg vil forsøge at prioritere bloggen igen.
Her får I lige et par små glimt fra den sidste uges tid.

"Tag et billede af mig, mor" 
Divaen viser sine splinternye LYSERØDE (det er vigtigt) kondisko frem. Det er disse søde sneakers fra Viking i str. 27(!!) Jeg syntes, det er lidt vildt, at hun har så store fødder.

Malou har fået en juniorseng og det går rigtig fint med at sove i den

Lillesøster fylder godt i maven og hun er en meget aktiv baby, der møffer rundt hele døgnet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...