mandag den 22. januar 2018

Goodiebox - lækker selvforkælelse

Jeg fik et abonnement på Goodiebox i julegave af kæresten. Jeg har fået anbefalet det af en kollega og konceptet er genialt for sådan en som mig, der elsker beautyprodukter, men ikke rigtig har tiden til at sætte mig ind i de nyeste trends.
Hver måned dumper der en fin pakke ind af døren med 5-8 forskellige beautyprodukter, nogle i prøvestørrelse, men de fleste i rigtig størrelse. Det kan f.eks. være make-up, shampoo, hårmasker, ansigtscreme, olie, pensler, børster og serum.
Alt er tilpasset din helt egen skønhedsprofil, hvor man oplyser hårfarve, øjenfarve, hudtype og lignende, så produkterne matcher dig bedst muligt. Der følger desuden en udførlig beskrivelse med til alle produkterne, så man ikke er i tvivl om, hvordan de skal bruges.

Jeg har fået to bokse indtil videre og jeg er ovenud tilfreds. Abonnementet koster 169 kr. pr. måned inkl. fragt og værdien af boksen ligger på 550-750 kr., så selvom et enkelt produkt ikke lige skulle falde i ens smag, så får man stadig god valuta for pengene.
Hvis du overvejer at prøve Goodiebox, så kan du få 50% rabat på din første levering ved at skrive din mailadresse til mig, så kan jeg nemlig invitere dig via denne side.

Januar måneds kasse med temaet "Cheer Up" indeholder: Blush, læbebalsam, ansigtsmaske, ansigtsolie, natserum til ansigtet, tandstikker og tørbørste til kroppen

December måneds kasse havde temaet "Dancing Queen" og indeholdt: Ansigtrens og antibakteriel klud, leave-in balsam, læbepen, glimmer øjenskygge, flydende eyeliner og body milk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...