onsdag den 31. januar 2018

Min weekend

Vi har haft endnu en rolig weekend uden de store planer. Malou lagde sig syg med feber, hoste og snot i lange baner i løbet af ugen, så energiniveauet har været lavt hos alle. Hun fik selvfølgelig smittet sin far som vanligt, så han har ligget syg det meste af weekenden.
Fredag hentede jeg Malou i dagplejen og så cyklede vi i Rema efter lidt fredagsslik, det syntes vi, at vi havde fortjent.


Lørdag kom farmor og farfar et smut forbi om formiddagen og bagefter tog Malou og jeg i svømmehallen, mens farmand lå syg derhjemme. Det var en succes hos Malou, der havde mere mod end sidste gang og stolt plaskede rundt i det dybe varmtvandsbassin helt selv med sin svømmevest på.


Søndag fik Malou lov til at fylde hele stuen med legetøj. Der kom både telt, Bobles, køretøjer, bøger, dukker, Duplo, køkkenting osv. frem og hun hyggede sig gevaldigt, imens fik jeg ro til en kop varm kaffe og mit strikketøj.
Da Malou sov middagslur fik jeg endelig ordnet et hængeparti, der har ligget flere måneder. Malou har arvet et rigtig fint sæt juniorsengetøj fra Hummel, men lynlåsen i både dynebetræk og hovedpudebetræk var defekte.
Det var et værre knoklearbejde og det tog nogle timer at få pillet de defekte lynlåse af, syet en ny pæn kant og slå trykknapper i, men til gengæld er jeg meget tilfreds med resultatet. Malou ville have sengetøjet i brug med det samme, da hun så, at jeg sad og hamrede trykknapper i. Det er skønt med sådan en reaktion og så er det jo alt arbejdet værd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...