mandag den 10. oktober 2016

Børnevenlig madplan uge 41

Så skal endnu en uge skydes i gang. Vi går en travl weekend i møde, hvor vi skal til 30 års fødselsdag. Manden skal faktisk afsted både fredag og lørdag, men jeg bliver hjemme fredag. Både fordi jeg gerne vil være sammen med Malou og fordi, min krop slet ikke kan holde til alkohol to dage i streg efter jeg er blevet mor.

Madplan uge 41
Mandag: Tortillas med falafel og grønt
Tirsdag: Medister, kartofler og stuvet hvidkål
Onsdag: Medister, kartofler og stuvet hvidkål
Torsdag: Pasta med grønkål og parmaskinke
Fredag: Gullasch med kartoffelmos (Rest fra fryseren) Kæresten er til 30 års
Lørdag: Vi er begge til 30 års
Søndag: Take-away :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...