mandag den 6. februar 2017

Børnevenlig madplan uge 6

I denne uge har vi bestilt Kvikkassen fra Årstiderne med mad til fire dage. Det er de dage med kursiv i madplanen. Vi er rigtig glade for Årstiderne og Kvikkassen er oftest den kasse, der passer os bedst, da alle retterne i den kan laves på 30 minutter. Længere tid har vi desværre ikke til madlavning i hverdagene.
Årstiderne har sammensat denne uges Kvikkasse lige efter den lille dames hoved, da hun elsker pommes frites, couscous, nuggets, karrysovs og falafel.
Jeg har fået en ordentlig stak måltidskit fra Knorr ind af døren. Jeg skal teste dem igennem Buzzador og dele ud til venner og kolleger, så de også kan få lov til at smage. På fredag skal vi prøve den variant, der hedder Tikka Masala.
Hvis du også kunne tænke dig at teste produkter igennem Buzzador, så skriv en kommentar herunder med din mailadresse, så anbefaler jeg dig gerne.

Madplan uge 6

Mandag: Torskefisk med pommes fritter og kålsalat med mandler
Tirsdag: Köfta og couscoussalat med tomat og persille
Onsdag: Nuggets med karrysovs, ris og sprøde grøntsager
Torsdag: Falafler med hummus, pitabrød, aubergine og sprøde grøntsager
Fredag: Chicken Tikka Masala
Lørdag: Jeg skal til pigeaften
Søndag: Til min mors fødselsdag

2 kommentarer:

  1. Lyder lækkert med den kvikkasse. Hvad giver I for den.
    Vil gerne prøve at være buzzador igen (synes bare aldrig jeg fik noget at buzze om sidst jeg prøvede - men er selvfølgelig også en del år siden)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi giver 545 kr. for mad til fire dage til to personer, så det er lidt dyrt, men det hele er jo økologisk.
      Det her er min 8. buzzning, siden jeg startede (sammen med dig), så det er ca. to om året, jeg har haft.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...