fredag den 24. maj 2013

Det ligner noget der er løgn...

... men det bliver godt. På et tidspunkt. Første skridt mod vores nye træterrasse er taget.
I går kom en sød familie og hentede vores store rosenbuske og rododendron. Jeg havde sat dem i Gul og Gratis til gratis afhentning. Vi slap for at grave op og køre væk og en anden familie kan få glæde af de fine blomster, der ikke fejlede andet, end at de stod i vejen for vores planer.
Tilbage er to store huller i forhaven og et par mindre huller rundt omkring i haven, for den søde familie fik også et par stauder med.
Nu følger nedrivning af den gamle overdækning, inden vi kan tage de første rigtige spadestik til den nye skønne terrasse.
Jeg glæder mig til, at jeg kan sidde i forhaven og nyde solen og en god kop kaffe på en smuk træterasse med blomster i krukker. Sommeren er så småt på vej og jeg vil med!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...