mandag den 27. maj 2013

Madplan uge 22

Rabarberkyllingen fra madplanen i uge 20 er allerede på madplanen igen, for den var et kæmpe hit og den skal laves, mens rabarberne er her!
Ellers prøver jeg at skabe lidt sommerstemning med klassisk kold kartoffelsalat og grillmad. Sidst vi planlagde at grille stod det ned i stænger, så vi endte med at lave det på pande/ i ovn. Vi satser på bedre vejr i denne uge. Fredag og lørdag kan nemt byttes rundt, hvis vejret ikke er helt på vores side.

Madplan uge 22

Mandag:
Rester fra weekenden - svinemørbrad i fad
Tirsdag: Fuldkornspirogger med oksekødsfyld (fra fryseren) og gnavegrønt (jeg skal tidligt til spejdermøde)
Onsdag: Rabarberkylling med brune ris og grøn salat (en gæst spiser med)
Torsdag: Jeg spiser nok ikke hjemme. Kæresten får rabarberkylling fra dagen før
Fredag: Vi griller, hvis vejret er til det. Tilbehør: Hjemmelavet kartoffelsalat og grøntsagsspyd
Lørdag: Frikadeller med kold kartoffelsalat fra fredag og nye grønne asparges
Søndag: Vi skal til fødselsdag til frokost, så der er ikke planlagt noget aftensmad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...