tirsdag den 20. september 2016

Lidt hverdagsforkælelse

Det er sjældent, jeg bruger tid på mig selv i hverdagen. Som regel er det vasketøj, oprydning og opvask jeg prioriterer, men nu vil jeg prøve at prioritere mig selv bare en gang imellem.
Jeg løb en lille tur på 3,5 km. i går aftes, da Malou var puttet. Det var skønt at komme afsted igen, det er blevet til alt for få løbeture denne sommer. Da jeg kom hjem tog jeg et langt bad med bodyscrub (det er sjældent, jeg har tid til det) Bagefter så jeg Dicte i sofaen med min kæreste og den nok mest uhyggelige ansigtsmaske jeg nogensinde har prøvet. Kæresten synes, den ligner noget fra en gyserfilm.
Det er en Garnier Moisture Bomb Tissue Mask (kan bl.a. købes i Matas til 20 kr. pr. stk.), som jeg tester igennem Buzzador. Det er anden gang jeg prøver det, og jeg synes egentlig, at den er rigtig fin. Den er lidt besværlig at få til at sidde ordentligt og lidt for stor til mit hoved. Det er sådan en blød vådserviet-lignende maske, med masser af creme, man lægger på ansigtet. Så venter man 15 minutter med den på, piller masken af og lader resten af cremen selv tørre ind. Jeg er fan af, at man ikke skal til at vaske masken af og selv påføre fugtighedscreme bagefter. Det her er rigtig nemt. Dagen efter er min hud lækker blød.
Mens jeg alligevel sad med gysermasken på, fik neglene en tur med den nye Essie neglelak jeg købte i lufthavnen på vej hjem fra Barcelona. Den hedder Lady Like og er sådan lidt en blanding mellem støvet lilla og brun. Rigtig fin og efterårsagtig.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du god! Både med løbetur og at huske på selvforkælelse. Og den neglelak har jeg også stået og småsavlet over et par gange :-)

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg vil så gerne i gang med løb (motion) igen og når jeg først er kommet afsted (og især bagefter) er det jo kanon lækkert :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...