fredag den 30. september 2016

Min weekend

Jeg har været lidt stille på bloggen i denne uge. Det er fordi, jeg har været nedlagt med sygdom i to dage og nu har jeg ovenikøbet også fået hold i ryggen, så jeg er absolut ikke den mest muntre person at være sammen med. Kryds fingre for, at min kiropraktor kan gøre underværker i næste uge, så jeg igen kan løfte Malou og slipper for at skifte ble nede på gulvet.
Inden næste weekend starter om et par timer, kan jeg lige nå at fortælle jer om sidste weekend, som bød en masse hygge med min lille familie.

Av av, mit første møde med hold i ryggen og jeg er absolut ikke fan
Vi har råhygget i weekenden og nydt, at vi ikke havde de store planer. Det er altså rart med sådan nogle langsomme weekender, hvor der er tid til at drikke kaffe, lave forhindringsbaner af Bobles, gå på legepladsen og bygge med LEGO.
Fredag hentede jeg Malou tidligt. Faktisk så tidligt, at hun stadig sov til middag, da jeg kom ned i dagplejen. Jeg havde læst i avisen, at Cirkus Dannebrog var i byen tæt på os og at de havde gratis Cirkus Zoo, hvor man kunne komme og hilse på dyrene.
Vi cyklede i Fakta og købte æbler og gulerødder til dyrene og så hjulede mor ellers afsted på cykelstien til Bolbro, hvor cirkusteltet stod.
Det var så sjovt og virkelig hyggeligt, at få lov til at fodre kamelerne og de to store elefanter. Malou var lidt skeptisk ved elefantens snabel, når den bare sådan snuppede æblerne ud af hånden på hende.

Elefanten undersøger lige, om Malou har flere æbler
Sådan nogle kameler er virkelig store
Lørdag formiddag gik vi på legepladsen med Malou i viklen på ryggen. Jeg elsker at være tæt med hende og sådan en omgang vikling er jo egentlig bare et stort langt kram. Det er så hyggeligt.
Om aftenen spiste vi hos mine forældre og Malou fik en sodavandsis til dessert.

Malou elsker at være på legepladsen
VI har byttet os til en ny lækker vikle i en skøn afdæmpet mørkegrå nuance
Søndag formiddag løb Malou og jeg en tur med løbevognen, mens far sov længe og ellers stod den på store mængder kaffe (Malou hoster om natten og vækker både sig selv og os) leg med dyr og Boblesbane. Malou tog sig en god lang eftermiddagslur på 3,5 time og jeg nåede i en Outlet, hvor der dog ikke var det helt store at komme efter. Jeg kom dog alligevel hjem med fire par strømper, to natsæt, et par leggings og en langærmet t-shirt, altsammen til Malou.

Det var et hit at få is hjemme hos mormor og morfar i lørdags
Min søde løbemakker, der heppede på mig søndag formiddag

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn weekend! Og god bedring med ryggen, søde :-)

    /Line

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...