onsdag den 2. november 2016

Det vil jeg gerne nå i november...

Så kom vi ind i endnu en måned. Mine ønsker for oktober måned, kan du se her. Jeg nåede næste helt igennem listen og laver lige en lille opsummering herunder.
I oktober måned, bestilte vi varer fra nemlig.com flere gange, og vi er rigtig glade for det. Faktisk får vi vores femte bestilling leveret i eftermiddag.
Vi havde også en skøn lille efterårsferie, hvor vi bl.a. besøgte oldeforældre og var på biblioteket.
Malous ønskeseddel er skrevet færdig og snart på vej til de spændte bedsteforældre, der glæder sig rigtig meget til at give hende julegaver. Jeg tænker, at jeg samler nogle af ønskerne i et indlæg for sig. Min egen ønskeseddel halter det dog lidt mere med.
Malou har også fået vinterstøvler og vi har også været ude og nyde efterårets fine farver og nedfaldne blade.


I november måned, vil jeg gerne nå at...
  • Lave fordej til honninghjerter efter denne opskrift (og være en lille smule ærgerlig over, at min faste julekage-bage-makker Line, ikke kan være med i år)
  • Tage en tur i skoven og gå en lang tur, mens vi nyder det sidste af efteråret
  • Invitere min familie til adventshygge og æbleskiver d. 27. november (1. søndag i advent)
  • Tage på biblioteket og lege igen, for det var et kæmpe hit hos Malou, da vi var der sidst
  • Få bestilt tid ved frisøren. Nu er det over et halvt år siden, jeg var der sidst og det kan altså ses på både udgroning og spidser.
  • Fejre kærestens fødselsdag og måske endda invitere ham ud at spise uden barn
  • Få styr på årets juledekoration og adventskrans. Kalenderlyset er allerede indkøbt, men resten mangler.

6 kommentarer:

  1. Det bliver altså bare ikke det samme, når vi ikke skal bare julekager sammen. Første gang i 3-4 år!? Og jeg kan ikke opspore hjortetaksalt og potaske i mine nærmeste supermarkeder. Så jeg må droppe honningkagerne og bage en masse andet :-)

    Skønne planer, du har!

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det bliver helt mærkeligt at bage alene. Kan se på bloggen, at vi i hvert fald har jule-bagt sammen siden 2012.
      Der må være en masse andre julekager, du kan bage uden de der mærkelige ingredienser, som ingen alligevel ved, hvad er :|

      Slet
    2. Jeg har googlet mig frem til, at hvid peber skulle være til at få fingre i. Så pebernødder SKAL der bages. Og så må jeg lige researche på vaniljekranse og brunkager. Havregrunskugler er også et must :-)

      /Line

      Slet
    3. Sådan! Dét er engagement!!

      Slet
    4. Vi burde arrangere Skype-julebagning ;-) Savner dig!

      Slet
    5. Årh ja, det kunne være SÅ hyggeligt!! Savner også dig <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...