fredag den 4. november 2016

Ugen i billeder

Så er jeg gået på weekend og I får lige en omgang hverdagsspam igen, inden der går helt fredagsafslapning i den herhjemme.
Denne gang har der faktisk sneget sig et enkelt billede helt uden Malou med ind og desuden et billede fra Malous hverdag i dagplejen.

Jeg har for første gang siden jeg blev gravid været i blodbanken. Denne gang til min første plasmaferesetapning.

Det nye hit i badet er at stille LEGO Duplo op på kanten af badekarret

Vi vikler ikke så ofte længere, men når vi gør er det oftest i forbindelse med madlavning. Her en morgen med stort smil hos Malou og dobbelthage hos moren.

Malou er stadig vild med at gå til gymnastik og der skal somregel lige tankes lidt op med snacks i omklædningsrummet, inden vi skal cykle hjem
Vi har fået en elefantdragt igennem Liberoklubben i sommers (for en hel masse koder fra blepakkerne). Den er stadig til den store side, men Malou synes det er rigtig sjovt at klæde sig ud som en elefant

Næsten hver dag lægger dagplejen billeder op i en lukket gruppe på Facebook og jeg er vild med at se, hvor glad min lille mus er for at være der.

2 kommentarer:

  1. Håber du er kommet rigtig godt igang med en ny uge :-)
    Jeg elsker selv de billeder man får i løbet af dagen fra de mindste liv i institution. Min yngste går i børnehave, og ikke i dagpleje, men de er stadigvæk gode til at holde os informerede. Det er guld værd!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, vi startede desværre ugen med at være syge alle tre, men nu er vi ved at være i bedring.
      Ja, det er så dejligt, at få lov til at kigge med i deres dagligdag i pasningen.Det er alligevel rigtig mange timer, af de smås liv, der bliver levet der :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...