mandag den 1. april 2013

Madplan uge 14

Så er vi klar til en ny uge og det er da bare lækkert at starte ugen med en fridag mandag. Den sidste uge har budt på masser af påskehygge og jeg fik afleveret tre påskeæg, da jeg jo "desværre" blev gættet i mine gækkebreve til naboens to piger og min venindes dreng. Papæggene med lidt slik i vakte stor begejstring og det gjorde gækkebrevene også.


I denne uge har jeg været lidt mere kreativ med madplanen og håber at det holder. Vi har ikke været så gode til at overholde vores madplan de sidste par uger, fordi vi har haft for travlt og lavet spontane aftaler i løbet af ugen. Men det skal der jo også være plads til nogle gange!

Madplan uge 14
Mandag: Steak med ovnkartofler, grønt og bearnaisesovs (vi prøver igen)
Tirsdag: Rugbrødsmadder med hjemmebagt rugbrød
Onsdag: Kyllingekødboller i tomatsovs med fuldkornsspaghetti og grøntsagsstænger
Torsdag: Manden er til bold og jeg spiser hos en veninde
Fredag: Vi spiser hos min farmor
Lørdag: Vi spiser ude, da vi skal til stand-up show med gode venner
Søndag: Fuldkornspirogger med oksekødsfyld hertil perlespeltsalat

1 kommentar:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...