tirsdag den 16. april 2013

Weekendens outfit

Jeg er hoppet med på bølgen og har anskaffet mig et par leopardbukser. De var en del af mit outfit til en afslappet 30 års fødselsdag i lørdags, hvor menuen stod på dåsebajere (og det var guldøl af den stærke slags... puha) smørrebrød og othellolagkage til dessert.
En rigtig god fest, men min krop forrådte mig (nok pga. mængden af guldøl) og diskede op med kvalme, svimmelhed og en dundrende hovedpine søndag. Ikke fedt, når man skal til familiefødselsdag med ca. 50 minutters kørsel i bil. (Do I ever learn??)


Vinrød t-shirt, grå leopard jeans og sorte stiletter. Og en mormor-agtig halskæde med mørkegrønne, vinrøde og orange "sten" (af plastic forstås..)

(Og ja, jeg drak også cider. Jeg var ikke kræsen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...