torsdag den 26. juni 2014

Bryllupsgæst og kjoler

Til august skal jeg til bryllup ved min dejlige veninde Line og jeg glæder rigtig meget. Jeg er bare ikke helt på plads med en kjole endnu. Mest fordi jeg har virkelig svært ved at beslutte mig.
Sidste år ved denne tid bloggede jeg også om valg af kjole til et forestående brylllup. Se her og her.
Sidste år valgte jeg en mellemlang kjole fra mint & berry, så i år kunne jeg godt tænke mig en maxikjole. Det gør bare et eller andet ved kjolen, når den får længde på, så bliver man ligesom lidt mere "fin", synes jeg.
Lige nu overvejer jeg en maxikjole i en blå nuance og jeg har snævret feltet ind til disse tre. Jeg forestiller mig at style dem med en farverig (mønstret/blomstret) blazer for at få lidt kulør på.
Hvad synes I?


Alle tre kjoler er fundet på Zalando.dk Anna Field her, mint&berry her og KIOMI her

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig sjovt nok også til den fest ;-)

    Sikke nogle smukke festkjoler. Får selv helt lyst til at købe alle tre hjem og holde en masse sommerfester. De er virkelig fine, og du bliver drøn pæn!

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke. Det er så svært at vælge Nu må vi se, hvad jeg ender med :) Er blevet ret hooked på blå/marine, for så matcher jeg det jakkesæt Brian skal have på <3

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...