lørdag den 4. januar 2014

Julepynt af Hama-perler || Snefnug og hjerter

snefnug hama perler juletræ ophænghama perler julehjerte rød hvid

Jeg har i år kreeret lidt forskellig julepynt til juletræet af de kendte rørperler fra Hama. Jeg har lavet hvide snefnug ophængt med forskellige farver bomuldsgarn og små røde/hvide julehjerter.

 snefnug hama perler juletræ ophæng
Jeg har lavet to slags snefnug og de lavet på sekskantede og stjerneformede plader. Der findes uendelig muligheder og kombinationer for snefnug, det er bare med at få gang i fantasien.

hama perler julehjerte rød hvidhama perler julehjerte rød hvid

Julehjerterne er lavet på en stor firkantet plade og ophængt med hvidt bomuldsgarn. Jeg har også lavet en flagranke, se mere her.

2 kommentarer:

  1. Snefnug - ja...den pose hvide HAMA perler du købte til mig - se ligger stadig fint og venter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja de løber jo ingen steder ;) Jeg lavede otte snefnug og havde stadig perler tilovers, så selvom posen ikke ser ud af så meget, så er der faktisk nok til en del.

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...