lørdag den 4. januar 2014

Julepynt af Hama-perler || Flagranke

Jeg har i år kreeret lidt forskellig julepynt af de kendte rørperler fra Hama. Jeg har lavet en rigtig flot flagranke til juletræet.

hama perler flag ranke til juletræ

flagranke til juletræ af hama perler dannebrog

Jeg har lavet 18 små dannebrogflag på en stor firkantet perleplade. De 18 flag er bundet sammen til én lang flagranke med hvidt bomuldsgarn. Jeg har også lavet julehjerter og snefnug af Hama-perler - se indlægget her.

flagranke til juletræ af hama perlerflagranke til juletræ af hama perler

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde - dem er jeg vist nødt til at lave næste år. :) (eller i år er det jo faktisk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er bare blevet så glad for flagranken. Er virkelig tilfreds med resultatet :)

      Slet
  2. Rigtig god ide. Og alle kan være med til projektet. Ser sødt ud

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...