mandag den 11. september 2017

Et lille tip om Åbent Landbrug igen i år

Sidste år var vi til Åbent Landbrug på en nærliggende gård med kødkvæg (se indlægget her) Det var simpelthen så hyggeligt og meget børnevenligt, så det har vi besluttet, at vi skal igen i år.
Jeg elsker at benytte mig af de gratis tilbud, der findes til børnefamilier, så man kan få lidt forskellige oplevelser i weekenderne uden at det altid skal koste en masse.
I var flere, der skrev til mig, at I gerne ville afsted næste år, så nu vil jeg lige nævne, at der er Åbent Landbrug i hele landet nu på søndag d. 17. september.
Den gård, vi besøgte sidste år, er desværre ikke med på listen i år, så jeg tror i stedet, vi skal besøge en gård med søer og smågrise. Det er den, der ligger tættest på os denne gang. I kan se kortet med de forskellige gårde her.
Skal I afsted på gårdbesøg i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...