onsdag den 22. november 2017

Ebay-fund | Jule-ting

Jeg kan simpelthen ikke holde mig fra at lure på Ebay efter billige ting og julesager er ingen undtagelse. Jeg var også på Ebay samme tid sidste år for at klikke julerier hjem. Se her og her.
I år har jeg fundet nogle farvestrålende pailetter og rulleøjne, som Malou og jeg skal bruge til at lave kreativ julepynt og måske julegaver af.
Jeg har også fundet et sjovt forklæde der skal bruges til pakkespil og brune papirsposer med julemotiv, der skal bruges til indpakning sammen med de hjerteformede manillamærker, der kan bruges som til og fra kort.
Jeg har også overvejet at købe de små træfigurer, der vil være rigtig søde som pynt på julegaverne eller på hjemmelavede julekort og til og fra kort.
Den lysende julekugle med indhold, syntes jeg er ret sjov. Den kunne også være en sød gave til pakkespil med familien.
Kageudstikkeren i tre dele til at lave små kagehuse med, kunne være et sjovt indslag til årets julebagning.


2 kommentarer:

  1. Kender du Aliexpress og wish det er noget af det sammen. Synes dog aliexpress har den bedste app :) Puha jeg har brugt mange penge der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tip. Ja, kender Wish. Syntes, det er meget de samme ting og priser som Ebay. AliExpress har jeg ikke prøvet endnu :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...