tirsdag den 12. marts 2013

Madplan uge 11 findes ikke

For første gang siden årsskiftet, har vi ikke bikset en madplan sammen til ugen. Hvorfor? Fordi vi begge har lynende travlt i denne uge med et stort spejderarrangement, der løber af stabelen i den kommende weekend.
Kæresten er en af hovedplanlæggerne bag og jeg skal med som dedikeret deltager, så hele ugen er ingen af os hjemme bare en enkelt aften! Lidt vildt.
Arrangementet løber fra fredag aften til søndag formiddag og med iskold vind (kom nu forår!) og alt for lidt søvn har vi helt sikkert fortjent lidt take-away på søndag. (Det er vel også lidt en madplan? At planlægge take-away indkøb?)
Der er til gengæld indkøbt masser af rugbrød, pålæg, bagels og frugt, så man selv lige hurtigt kan bikse noget aftensmad sammen, inden man skal afsted eller når man kommer sent hjem.
Jeg lover, at jeg kommer stærkt igen i næste uge med en superlækker madplan. Nemlig.

 

Sådan ser der ud herhjemme for tiden. Over alt. Næste uge står på oprydning og tøjvask (Åh, jeg bliver allerede træt ved tanken)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...