onsdag den 6. marts 2013

På vej til mig

Jeg har klikket et par varer hjem fra H&M's webshop og deler portoen med en god veninde, der skal have en ny forårsjakke.
Jeg har fået en mail om, at disse to forårsting (og jakken) er på vej til mig.



Måske synes du, at strømperne er fjollede. Jeg elsker dem. Netop fordi de er farverige og mønstrede. Og mest fordi, jeg ikke er den store fan af, at matche sokker efter vask. Kæresten har omkring 10 forskellige slags sorte strømper og det tager en EVIGHED, at finde par. Med disse skønne sokker tager det ingen tid at finde makkeren, så jeg går stort ikke i andet. (Da jeg var pædagogmedhjælper var børnene ret vilde med alle mine spraglede sokker...)

Jeg har også købt to pudebetræk til sofaen, de to sorte som jeg før har vist her. De kommer først til april.
Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at købe pudebetræk hos H&M alligevel, da de to andre varianter er blevet udsolgt, imens jeg har prøvet at beslutte mig. Typisk! Men så blev jeg alligevel overtalt af veninden til at starte med de to sorte og så lede videre efter lidt spræl.


2 kommentarer:

  1. Strømpesammenlægning er virkelig også spild af tid, så jeg er også fan af mønstrede sokker :-)
    Og en fin forårsbluse er der også altid plads til i garderoben.

    SvarSlet
  2. når det kommer til strømper er det vil stadig sorte strømper der er en klassiker ikke ??

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...