mandag den 21. oktober 2013

Madplan uge 43

Madplan uge 43
Mandag: Mannagrød med kanelsukker og smørklat
Tirsdag: Biksemad med spejlæg hertil gnavegrønt med dyp
Onsdag: Wokmad med kylling og nudler
Torsdag: Laver mad sammen med mine søskende
Fredag: Kyllingeburger med rodfrugtfritter
Lørdag: Til fødselsdag
Søndag: Laver mad sammen med mine søskende

Så er jeg landet efter en skøn efterårsferie, hvor jeg har lavet kursus for 80 dejlige spejdere i 13-års alderen, sammen med 21 af de bedste venner. Det har været en hård uge, men virkelig god. Jeg var vejleder for otte skønne unger, der både var sjove og seriøse og på de helt rigtige tidspunkter.
Hvis I følger mig på Instagram @tinedahlmoeller, så har I kunnet følge med i kurset fra sidelinjen selvom bloggen har ligget helt stille.
Madplanen er lavet udfra, hvad vi har i køleskab, fryser og skabe, så der kan blive tyndet lidt ud i gemmerne. To af dagene i denne uge laver vi mad og spiser sammen med min søster og bror, der passer hund og hus for mine forældre, der er på ferie i New York.
Jeg har lavet to indlæg om vores Londontur, der snart er klar til udgivelse og regner med at lave et indlæg om min efterårsferie også. Så nu er der snart gang i bloggen igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...