søndag den 22. februar 2015

Madplan uge 9

Da vi ændrede lidt på vores weekendplaner i sidste uge, er der et par gengangere på madplanen, som vi allerede har købt ind til.
Jeg bruger selv mine tidligere madplaner som inspiration, når der skal planlægges for ugen. Sammen med diverse madblogs og ugens tilbudsaviser, giver det et godt match for mig, for at få planlagt noget spændende og varieret aftensmad for en hel uge ad gangen.
Se alle mine tidligere madplaner under etiketten "madplan".

Mandag: Hjemmebagte burgerboller med kylling og grønt
Tirsdag: Kylling og pasta i fad med masser af grøntsager, hertil råkostsalat
Onsdag: Rodfrugtsuppe med jordskokker og pastinak. Inkl. bacondrys og groft brød
Torsdag: Kylling og pasta i fad med masser af grøntsager, hertil råkostsalat
Fredag: Hakkebøffer med bearnaise, lynkogte bønner/ærter og ovnbagte rodfrugter
Lørdag: Vi ved endnu ikke, om vi spiser hjemme
Søndag: Rugbrødsmadder med bl.a. fiskefilet. Vi skal til fødselsdag om eftermiddagen, så er nok ikke så sultne til aftensmad.

3 kommentarer:

  1. Lyder lækkert :-) Hvordan laver du det pastafad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg koger pasta og steger kyllingefilet skåret i mindre stykker. Så blander jeg forskellige rå grøntsager skåret i stykker (broccoli, porre, gulerod, peberfrugt o.lign.) i et fad sammen med pasta og kylling. Overhælder det med madlavningsfløde og en dåse hakket tomat. Topper med ost og gratinerer i ovnen. En nem måde at lave mad til flere dage på :)

      Slet
  2. Lyder nemt og lækkert - tak!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...