tirsdag den 3. februar 2015

Nemme babyhuer i jersey

Så har jeg haft overlockeren fremme igen og det kom der en masse søde jerseyhuer ud af. Huerne er str. 0-3 mdr. og er virkelig nemme at sy og en god måde at få brugt rester på. Jeg synes også det er så sødt, at de passer til de bukser, jeg har syet. Jeg er mest vild med den hue med en knude i toppen og jeg er meget spændt på at se, hvordan de begge sidder på en baby.
DIY inkl. mønster på begge huer er fra denne blog. Teksten er på engelsk og målene er i tommer, men det er let at forstå.
Jersey og rib er fra Stof og Stil.

EDIT 02/06-16: Disse babyhuer er alt for små, selv til en nyfødt. Malou var en lille fis på 3150 g. og 51 cm., med et hovedomfang på 32 cm og kunne ikke passe huerne, selv da hun var helt nyfødt. Der skal tilføjes en ordentlig omgang sømrum eller også skal de syes til bittesmå præmatur-babyer.

Den lilla ribkant er lidt svær at få gengivet korrekt på billeder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...