mandag den 14. september 2015

Nye nusseklude

Malou er så glad for sin Ninus. Den hjælper med at trøste og den hjælper med at falde i søvn. Vi ville derfor gerne have et par afløsere til den, så den kan få et bad engang i mellem og så vi ikke ender med en kæmpe krise, hvis vi glemmer den et sted.
Jeg har derfor bestilt to nye Ninus'er og endda med broderet navn på, så vi får den rigtige med hjem. Det tænker jeg må være smart i dagplejen f.eks. 
Jeg har bestilt dem på www.littlediva.dk, hvor de koster 150 kr. pr. stk. med broderet navn. Det er kun 10 kr. mere end i f.eks. Babysam, hvor vi har købt den første uden navn. 
Jeg har valgt beige trådfarve og skrifttypen "Barnlig". 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...