onsdag den 14. september 2016

For et år siden...

Hold nu op, hvor sker der meget med sådan et lille menneske på et enkelt år. For præcis et år siden delte jeg dette indlæg med jer. I indlægget er der de sødeste billeder af mini-Malou, der putter med sin kanin. Jeg havde lige købt nye nusseklude til Malou med broderet navn, som jeg viste frem her på bloggen.
Hold nu op, de er guld værd, de kaniner. Hun knuselsker dem stadig og de kan redde hele hendes verden, når hun er træt, sur, sulten... ja, bare utilfreds. Hun er blevet så stor nu, at hun selv kan finde sin sut og en kanin, når hun har brug for det, eller spørger efter dem, hvis hun ikke kan finde dem.
Jeg er vildt glad for, at vi købte nogle med navn på. Det er bare så praktisk og det er desuden helt genialt at have tre styks af den samme kanin. Der er én fast nede i dagplejen, én fast herhjemme og så én der kan skiftes med, når de andre skal vaskes. Malou kender ikke forskel på dem og vil gerne have flere kaniner på én gang, hvis hun kan komme afsted med det.

Malou og hendes elskede "Ninus"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...