fredag den 7. april 2017

Ugen i billeder


Så er endnu en uge med gode dage gået og om et par dage, er vi på vej mod USA og tiltrængt ferie.
I denne uge har jeg færdiggjort en lille bog til Malou med billeder af familien (se lidt mere her)
Malou har været udenfor i dagplejen og lege hver eneste dag. Derfor har der været brug for lidt tøffetid med snacks foran fjersynet, når hun er kommet hjem om eftermiddagen. Malou kan bare ikke sidde stille, så hun ser f.eks. tv liggende i bro mellem sofa og sofabord.
Jeg har givet blod og derfor spist chips og chokolade med god samvittighed i blodbanken.
Jeg har købt smukke tulipaner til en 5'er i Netto og drukket kaffe med påskeæg som sidevogn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...