søndag den 7. april 2013

Skøn lørdag

Vi har haft en hyggelig lørdag uden for mange planer. Vi har brugt tid på at organisere kælderen og været ude at spise og til Thomas Hartmann stand-up. En rigtig hyggelig og sjov aften med gode venner. Efter showet tog vi på cafe og nød et par drinks.

Lørdag morgen lavede jeg lækre bananpandekager med skyr, æble, blåbær, honning og grofthakkede mandler efter Valdemarsro's nemme opskrift. De var virkelig lækre og et hit hos os begge to, så de skal helt klart laves igen - snart. Jeg fik 12 små pandekager ud af portionen.

Kærestens tallerken

Min tallerken med kaffe og juice til

Da vi skulle i byen om aftenen havde jeg en vinrød bomuldskjole med lange ærmer på og små sorte velourpumps. Jeg piftede kjolen op med en knaldgrønt tørklæde. Pandehåret var snoet og håret var sat i en stor knold og jeg havde sorte glimmerøreringe i ørene.


1 kommentar:

  1. Virkelig lækker morgenmad. Og hvor er du bare fin! Jeg glæder mig til at høre om showet :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...