tirsdag den 20. januar 2015

Babybukser i jersey

Jeg har længe fulgt Anna med den smukke blog Laralil. Anna er virkelig dygtig til at sy og hun deler gerne ud af sin erfaring. Jeg har fulgt hendes meget udførlige DIY på babybukser i jersey. Jeg har valgt den ultranemme version uden lommer. Man skal jo starte et sted.
Jeg har ikke syet i rib og jersey før og man skal lige vænne sig til, at det giver sig, men udover det havde jeg ingen problemer. Annas vejledning er virkelig god.


Jeg er helt vild med alle de fine print man kan få i jersey. Jeg havde virkelig svært ved at vælge, da jeg stod i Stof og Stil. Jeg skal helt klart tilbage efter mere med vaskebjørne, for det er da bare for sødt!
Jeg fik syet en lille stak i str. 50/56. Næste projekt er at forstørre mønsteret en smule, så jeg kan sy nogle i str. 62 også.
Det er også en rigtig sød barselsgave, hvis man ikke selv lige har en baby på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...