tirsdag den 3. marts 2015

Nye sneakers til foråret

Jeg har klikket et par lækre New Balance sneakers hjem fra Zalando. Jeg havde rigtig svært ved at vælge, da der er så mange at vælge imellem. Jeg var også indenover Nike Rosherun, inden valget faldt på New Balance. Jeg mangler nogle helt plain hverdags-sneakers, der går til det meste og derfor faldt valget på et par klassiske grå.


Farven på billedet snød mig lidt, for jeg troede, at de var lysere grå, end de er. Farven er en slags mellem-grå til den mørke side. Muldvarpegrå kan man måske kalde den.
Jeg beholder skoene, da de er rigtig pæne i farven. I sidste uge kostede de 649 kr., men nu da jeg skulle finde et link til jer, kan jeg se, at de er sat op til 699 kr. Lidt mærkeligt.
Jeg fik desuden 100 kr. i rabat ved at tilmelde mig Zalandos nyhedsbrev (som jeg også allerede har afmeldt igen) og med gratis fragt, så kostede skoene mig kun 549 kr. Ikke så galt, synes jeg.

De kan købes her

2 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre! Elsker selv mine New Balance, der er perfekteher i foråret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg er også allerede meget glad for mine. Har haft dem på fire dage i træk nu :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...