tirsdag den 25. oktober 2016

Glutenfri brød og kager fra Schär

Jeg tester jævnligt forskellige ting igennem Buzzador. Denne gang har jeg testet glutenfri brød og kager fra Schär. Vi spiser normalt ikke glutenfrit herhjemme, men jeg tænkte, at det kunne være sjovt at smage de glutenfri alternativer. Produkterne er fri for gluten, laktose og hvede.



De to brød er skiveskåret franskbrød. De smager meget ens. Det ene er et lidt grovere surdejsbrød, men der er ikke den store forskel på dem, synes jeg.
Jeg synes, de dufter lidt sært, når man åbner pakken. Sådan lidt gæret, måske. Det er ikke en duft, der får mig til at spise brød, men jeg er kun vant til almindeligt brød med hvedemel i, så jeg ved ikke, om det er almindeligt for denne type brød.
Jeg synes klart, at brødet gør sig bedst ristet. Enten med et tykt lag smør (Malous klare favorit) eller som morgenmad med et æg i midten.


Chokoladesmåkagerne er rigtig gode og min klare favorit. Sprøde og søde, ligesom en småkage skal være. De forsvandt temmelig hurtigt, da de også faldt i god jord hos min kæreste.
Maria-kiksene smager sødt og lidt af kokos. Til forveksling minder de om de mere kendte Marie-kiks, men det er ikke den vilde smagsoplevelse. Uden smør eller pålæg er de lidt tørre og kedelige.

Du kan også blive Buzzador. Skriv til mig, hvis du kunne tænke dig at teste forskellige produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...