søndag den 18. december 2016

Børnevenlig madplan uge 51

Julen nærmere sig med hastige skridt og dette bliver den sidste madplan for i år. Jeg glæder mig helt vildt til at holde jul hjemme og til at dele min juleglæde med Malou. Sidste år var hun 6 måneder gammel og sov fra det meste, så det bliver rigtig sjovt at fejre julen i år, når hun er mere "med".

Madplan uge 51
Mandag: Oksekødsfrikadeller hertil bulgursalat med stegt peberfrugt, stegt squash og feta
Tirsdag: Oksekødsfrikadeller hertil bulgursalat med stegt peberfrugt, stegt squash og feta
Onsdag: Stegt kyllingebryst med fuldkornspasta, kogt broccoli og mornaysovs
Torsdag: Risengrød med kanelsukker og smørklat
Fredag: Lillejuleaften. Vi spiser hos mine forældre.
Lørdag: Juleaften
Søndag: Juledag. Vi skal til julefrokost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...