torsdag den 4. juli 2013

Ups....

Blev via hende her bekendt med en rabatkode til den lækre og meget billige make-up webshop e.l.f. - Eyes Lip Face. De har i forvejen vildt billig make-up og med rabatkoden fik man 50 % på ALT! ( undtagen fragten)
Jeg er overfølsom overfor parfume, så jeg har primært klikket en masse neglelak hjem. Der røg også lidt lipgloss og blush med i ordren. Det kan jeg nemt teste på små områder, så jeg slår ikke ud i hele ansigtet (som med pudder/foundation) Mine øjenomgivelser er meget sarte, så har heller ikke turdet købe noget til øjnene.
Der røg også lidt ekstra lipgloss og neglelak i kurven til fremtidige værtindegaver.

Når en lipgloss kun koster £ 0,75 (efter 50 % rabat) så ryger der altså et par stykker med i kurven. Her er det farven "Party Peach", som er en af dem jeg har købt.

Neglelak til £ 1,25 (efter 50 % rabat). Jeg købte bl.a. denne fine farve "Mint Cream".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...