mandag den 1. juli 2013

Madplan uge 27

Jeg tjekker lige ind med en madplan for ugen, der (åbenbart) er fyldt med kylling. Jojo, kylling er og bliver min yndlingsspise. 
Et indlæg om hyldeblomstmarmelade er på trapperne, jeg skal bare lige have smagt på herlighederne og lagt billeder ind på computeren.

Madplan uge 27
Mandag: Fuldkornspasta med kødsovs og gulerodsråkost
Tirsdag: Kyllingefrikadeller med friske krydderurter hertil ovnkartofler og spidskålssalat
Onsdag: Kyllingefrikadeller fra tirsdag
Torsdag: Ovnstegte kyllingeoverlår med honning og sesam hertil kikærtesalat og groft brød
Fredag: Jeg er ikke hjemme - Kæresten spiser kylling fra torsdag
Lørdag: Laksepasta med grøn salat fra haven
Søndag: Vi spiser hos mine forældre i sommerhuset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...