mandag den 26. august 2013

Madplan uge 35

Så blev det ugen, hvor jeg har fødselsdag. 26 år er ingen alder, har jeg hørt. (Jeg synes nu bedre om at være 25 år...) Nå, men på fredag kommer familien til aftensmad, vi bliver ti personer i alt. Det bliver rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til at se dem. Menuen på fredag har jeg ikke helt bestemt endnu, men det bliver nok noget med en hovedret og kaffe med kage til dessert.

Madplan uge 35
Mandag: Rugtortillas fra søndag
Tirsdag: Fuldkornspasta med kylling i flødeostsovs
Onsdag: Omelet med skinke og champignon hertil grøn salat
Torsdag: Pastaret fra tirsdag
Fredag: Min fødselsdag :)
Lørdag: Vi skal til 30 års fødselsdag
Søndag: Hjemmelavede burgere med pomfritter

Og et lille tip til en hurtig, lækker og mættende tomatsalat fra Vanløse blues, som jeg lavede i weekenden. Jeg brugte en del af de mange lækre cherrytomater fra drivhuset og tilføjede desuden lidt feta. Jeg fik kyllingelår med honning og sesam til og spiste, mens jeg så "Min Søsters Børn På Bryllupsrejse". Total god lørdagshygge (tak TV2) og skønt med lidt alenetid, mens kæresten var på spejdertur.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...