søndag den 8. september 2013

Madplan uge 37

Madplan uge 37
Mandag: Rugbrødsmadder med bl.a. hjemmelavet æbleflæsk
Tirsdag:
Blomkålssuppe, bacondrys hertil hjemmebagt grovflute og hvidløgssmør
Onsdag:
Laksefrikadeller med hjemmerørt remoulade, grønne bønner og spidskålssalat
Torsdag:
Laksefrikadeller med tilbehør fra onsdag
Fredag:
Vi køber sushi og tager i biffen
Lørdag: Jeg er til firmafest
Søndag: Røget skinke med flødestuvet spinat, kogt blomkål og kartofler

Så skal suppesæsonen skydes i gang. Jeg elsker suppe, det er billigt, smager godt, varmer og mætter på en god måde. Jeg vil forsøge at lave madplanerne således, at vi spiser suppe en gang om ugen her i efteråret og vinteren. Jeg har en masse forskellige supper i tankerne, så det bliver ikke kedeligt.
Vi fik ikke lavet søndagsmenuen fra sidste uge pga. en fødselsdag, så skinken er røget i fryseren og er klar til denne søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...