mandag den 14. april 2014

Madplan for påsken

Jeg har ikke fri de første tre dage i denne uge, som mange andre har, så ugen starter som alle andre uger for mig. Madplanen er dog lidt sparsom, da vi skal til en del påskearrangementer og kæresten skal afsted på spejdertur i nogle dage.

Mandag: Kyllingebryst med honning og sesam hertil perlespeltsalat og stegt squash
Tirsdag: Tortillapizzaer med creme fraiche, squash og parmaskinke. Hertil grøn salat.
Onsdag: Mousakka fra fryseren og grøn salat
Torsdag: Påskefrokost
Fredag: Ved ikke om vi spiser hjemme
Lørdag: Wok med kylling, kokos og masser af grønt
Søndag: Påskefrokost

Vi fik leveret en Mixkasse fra Aarstiderne i torsdags og vi har været gode til at få brugt det hele/have planer for, hvad det skal bruges til. Jeg er faktisk lidt ærgerlig over, at vi ikke skal have en kasse i denne uge, for indholdet i denne uge lyder virkelig lækkert!

Jeg har lavet en lille status over, hvad vi har fået brugt/vil bruge kassens indhold til:
1 squash (aftensmad mandag og tirsdag)
1 citron (påskefrokost)
1 broccoli (aftensmad torsdag og mandag)
1 bakke cherry tomater (madpakker og aftensmad fredag)
1 bakke babyleaves (aftensmad fredag og tirsdag)
1 lille ananas (snack og morgenmad)
1 bundt gulerødder (madpakker, snack og aftensmad fredag og tirsdag)
2 avocado (madpakker)
5 æbler (snack og madpakker)
5 bananer (snack og madpakker)
1 stor grape (morgenmad)

Weekend-morgenmad meed blødkogt æg, grape, ananas og et stort krus kaffe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...