fredag den 24. juli 2015

I sommerhus

I onsdags besøgte vi mine forældre i sommerhuset. Vi skal ikke selv på ferie i år, da vi jo ikke vidste, hvordan livet med en lille baby ville blive, så vi nyder små dagsudflugter. Det er rart at komme lidt ud og væk fra hjemmets fire vægge. 
Det var lækkert vejr i onsdags, så min mor og jeg gik en tur ned til Faldsled havn med hund og barnevogn, mens resten af familien tog turen i vores lille båd. 


Her fik vi årets første gammeldags isvaffel med både guf og syltetøj. Mums - det var gode sager. 
På turen hjem mod sommerhuset gik kæresten med. Der er bare et eller andet ved at gå tur langs vandet. 
Hjemme i sommerhuset tog Malou sig en lille lur i skyggen og mine forældres hund Ronja sørgede for, at der ikke skete hende noget. 

2 kommentarer:

  1. Det er da ren sommeridyl! Kunne lige fråde den is der, har ikke engang fået en gammeldaws i år. Det må jeg lige nå ;-) Kan godt selv huske hvor dejligt det var at komme på tur sidste år, kunne næsten ikke holde ud bare at være hjemme med lille baby - man trænger til at se noget og komme ud. Dejligt med små ture!

    SvarSlet
  2. Den var så god, den is ;) Det er nemlig bare så rart at komme lidt ud.

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...