fredag den 24. juli 2015

Nyt tøj til Malousen

Malou er nu officielt rykket i en str. 56. Puslekommoden er tømt for str. 50 og det er pakket i poser og væk. 
Da jeg fandt str. 56 frem (igen, vi havde stort set ikke købt noget i str. 50, inden hun blev født) kunne jeg se, at min lille mus manglede lidt i garderoben. Hun gylper rigtig meget og vi bruger derfor ofte tre bodyer og et par natdragter om dagen. Huer og suttekæder står ofte også for skud, når der gylpes. 
Jeg har været på Reshopper og købe en masse lækkert brugt tøj, som jeg har hentet rundt omkring i nærområdet. Den app er genial! 


Malou har også fået lidt splinternyt tøj til garderoben. Hollys holder stort udsalg på deres webshop og det benyttede jeg mig af. 


Malou havde den pink Hollys body på i går for første gang og hun var bare så fin. Pasformen er rigtig god til hende, fordi hun er så slank. 


Desværre havde hun et ble-uheld af dimensioner, så voldsomt at vi blev nødt til at bade hende! Bodyen kom i blød for at blive ren og det blev den også. Desværre er de fine sølv-kløvere blevet slidt næsten helt af, så nu ligner den en godt brugt body, der er blevet vasket og tumblet 100 gange. 
Øv, hvor er det typisk, at sådan noget sker i noget af det eneste nye tøj hun har! 

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...