onsdag den 18. januar 2017

Nye sutsko til Malou

Jeg har fået udnyttet januarudsalget og har købt et par nye sutsko til Malous voksende fødder.
Det er ikke mere end et par måneder siden, at jeg købte sutsko til hende (se tidligere indlæg her), men det er som om, at de er lidt FOR skridsikre og derfor hæmmer de hende. Hun falder simpelthen, fordi sutskoene ofte "hænger fast" i gulvet.

Jeg har købt de sødeste koksgrå ballerina-sutsko med 30% rabat og så vil hun ikke have dem på! Som i; overhovedet-ikke-du-kan- glemme-det-mor-jeg-laver-flitsbue-og-skriger-og-sparker. 
Såe, hun har ikke engang prøvet dem. Jeg fik lige en enkelt gang sneget den ene på, men den røg af igen, inden hun havde haft foden i gulvet, så det kan altså ikke være fordi, de er ubehagelige at have på.
Det er virkelig underligt, for hun elsker ellers sine gamle sutsko og vil meget gerne have dem på.

Men de er da ret så søde og tøsede, syntes jeg. Og jeg kommer til at vinde den her kamp... På et eller andet tidspunkt ;)

Billedet er lånt fra www.kids-world.dk, hvor jeg også har købt skoene. Der er stadig få tilbage af denne model og ellers har de mange andre lækre udsalgsvarer.
Link her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...