fredag den 26. januar 2018

Basiskjoler til Malou

Malou er blevet helt vild med kjoler og vil ikke gå i andet lige for øjeblikket. Efter utallige morgener med konflikter over, at der ikke var rene kjoler i skuffen, så har jeg nu klikket 3 stk. hjem, så kan vaskemaskinen forhåbentlig følge lidt bedre med.
Der røg også en ordentlig stak undertøj i kurven, da Malou er vokset ud af de bodyer, vi har brugt som undertøj. Nu er hun, efter min mening, så stor, at bodyerne skal skiftes ud med to-delt undertøj, så hun nemmere kan smide bleen, når den tid kommer. Jeg har bare købt det billige uden mønster, da hun også har fået nogle fine farvede sæt i julegave.
Jeg har handlet hos både H&M, hvor der var 20% rabat på basics og hos Next Direct, som bare altid har billigt tøj i en fin kvalitet.


H&M
Grå langærmet kjole med sløjfer 80 DKK 
Marineblå langærmet kjole med stjerner 80 DKK
2 par sorte leggings 99 DKK 

Next Direct
Denimkjole med flæser 89 DKK 
10 par hvide trusser 89 DKK
3 stk. hvide undertrøjer 53 DKK

2 kommentarer:

  1. Fine sager :) Og jeg skal da vidst ind og kigge hos Next!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Next er bare så godt basistøj ala H&M og Føtex i kvalitet og priser :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...