lørdag den 4. maj 2013

Opdatering af garderoben

I dag har jeg været på syv timers kursus i Det Danske Spejderkorps's medlemssystem. Det er en nødvendighed, at jeg kan navigere i systemet, da jeg i min funktion som gruppeleder i gruppen skal kunne indmelde, udmelde, trække lister, telefonnumre, holde styr på lederne mv.


Tidligere på ugen var jeg på shoppingtur i Rosengårdcenteret med en veninde for at finde den perfekte kjole til 80 års fødselsdag i aften. Jeg havde luret lidt på nettet og fundet en kjole fra Vero Moda, jeg godt kunne lide.
De havde den ikke i butikken, men jeg var heldig, for de havde den på lageret. En fin sort kjole med pailletter på brystet og gennemsigtig sort chiffon på ryggen og i skørtet. Skørtet er længere bagpå end foran og der er et kort sort underskørt indenunder.


Tænker at jeg styler den med sorte stilletter eller grå pumps.

Jeg købte også lidt nyt i H&M. Den butik har altid noget at byde på til en rigtig fin pris. Fredagens outfit var med en ny grå t-shirt med neonrosa striber og næsten nye sorte jeans.
Der røg også to kjoler og en t-shirt mere med i posen, dem viser jeg frem senere.


2 kommentarer:

  1. Hvor ser dit nye tøj godt ud. Vil gerne se det live.. snart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Er også glad for det :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...