mandag den 10. december 2012

Travl juleweekend

Så gik weekenden og det er tid til en endnu en arbejdsuge.
Jeg har haft en travl weekend, der startede med julefrokost med mit gamle arbejde om fredagen. Det var bare rigtig hyggeligt at se dem igen. Og så vandt jeg jo mandelgaven :)
Mandelgaven var seks stykker god chokolade. Julemanden med det store skæg er mit eget fad - elsker det, det er bare så fint :)


Lørdag var jeg inde i gågaden og nyde julestemningen og købe de fleste julegaver. Lørdag aften var jeg til den bedste juletræsfest med gode venner! Det var med ølbuffet, julegaver og juletræ med pynt. Fantastisk!
Søndag skulle vi have været til min søsters fødselsdag, men det blev desværre aflyst pga. sneen. Dem langvejsfra turde ikke køre til Odense. Vi tog alligevel hjem til mine forældre om aftenen for at hjælpe dem af med noget af den indkøbte fødselsdagsmad (til 20 personer) og så fik fødselsdagspigen jo sin gave alligevel :)
Lige et billede af al sneen søndag formiddag inden jeg fik den fjernet med den røde sneskovl.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...