fredag den 7. december 2012

Høj af musik

Wuhuu!! Rigtig fed koncert i går aftes!
Vi var seks venner, der spiste på Cuckoos Nest først. Rigtig hyggeligt, men maden var lidt kedelig og de fik byttet rundt på vores bestillinger. Men fadøl og forventningen om en god koncert gør meget ved humøret, så det ødelagde ikke noget.
Der blev danset til både nye og gamle numre og jeg er glad for, at jeg fik øvet lidt hjemmefra, så jeg kunne synge med på numrene fra den nye plade.
Jeg har helt ondt i fødderne af at danse og hoppe så meget, men det var vildt sjovt.
Alt i alt en rigtig fedt koncert. Skal helt sikkert afsted igen næste gang de gæster Odense! Og selvom dette var den tredje Alphabeatkoncert i 2012 for mit vedkommende, så er jeg stadig hooked :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...