torsdag den 27. december 2012

På toppen igen

Julen er ved at være slut og jeg er ved at komme mig ovenpå en voldsom forkølelse, der har hængt over mig siden d. 22. december. Det er svært at lægge sig syg midt i julen og det er nok derfor, jeg har været så længe om at komme over sygdommen.
Julen har været skøn - trods forkølelsen. Her er et udvalg af billeder fra mine juledage.

Her er julegaven fra jobbet. En Stelton "Shopnic" kurv med to flasker rødvin, to juleøl og en stor æske chokolade. Mums :)

Den 22. december holdt jeg julefrokost for min gamle gymnasieklasse. Det er en tradition vi har holdt i hævd siden vi dimitterede i 2006. Det er bare rigtig hyggeligt at se de andre og høre, hvad de har haft gang i siden sidste år. 

Advents-"kransen" med alle fire lys tændt. Dekorationen består af fire bloklys, et lysfad, valnødder, hasselnødder og små julekugler i forskellige farver (i år guld og rød) og størrelser.

Morgenmaden juleaftensdag blev ret sen, da jeg sov længe grundet forkølelsen. Her er min lækre brunch - bagefter tog jeg i kirke med min bedste veninde, det gør vi hvert år inden vi mødes til juleaften med vores respektive familier.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...