fredag den 8. februar 2013

En dejlig fredag

Så er det weekend! Og den er startet skønt. Jeg har fået en pakke (jeg har bestilt på Nespressos hjemmeside) med masser kaffe til min nye Nespresso-maskine. Jeg har købt en velkomstpakke med 15 forskellige rør med dejlig kaffe, så jeg rigtig kan få prøvesmagt og fundet min favorit. I alt 150 kapsler til 150 kopper kaffe, så kan jeg vist lige klare mig igennem weekenden... hihi!
I velkomstpakken var der også en plexiglas kvadrat-ting til at have kapslerne i. Den er jeg ret vild med!



Eftermiddagen er gået med at bage fastelavnsboller. 18 lækre fastelavnsboller blev det til. Jeg valgte at lave den nemme og hurtige version, hvor man bruger pulver-kagecreme. (i stedet for at koge cremen selv) De smager rigtig godt. Nu skal der slappes af foran fjersynet med en fastelavnsbolle og en god kop kaffe. (Kan jeg mon vælge?!)




1 kommentar:

  1. Mmm... jeg skal også have bagt nogle fastelavnsboller meget snart!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...