tirsdag den 12. februar 2013

Madplan uge 7



I skal da ikke snydes for denne uges madplan, selvom vi igen ikke er så meget hjemme.

Madplan uge 7

Tirsdag: Manden ikke hjemme, jeg spiser rester fra mandag
Onsdag: Rugbrødsmadder (Jeg skal tidligt til spejder)
Fredag: Rester fra torsdag (Jeg skal på spejdertur)
Lørdag: Jeg er på spejdertur
Søndag: Tarteletter med kylling og asparges og grøntsagsstave

Tomatsuppen kommer fra sidste uges madplan, da vi havde rigelig med rester fra burgerdagen og derfor "gemte" suppen til denne uge.
Det er igen en uge, hvor vi ikke er så meget hjemme, så der er kun tre "rigtige" aftensmad-dage. Vi havde en del i fryseren (f.eks. rugbrød, pålæg og svinemørbrad). Til gengæld købte jeg meget kylling på tilbud til fryseren og frosne bær på tilbud til at lave marmelade af.
Jeg har handlet tirsdag i Netto for 354 kr. og det er til hele ugen.

Tarteletterne er en "snyde"-opskrift, hvor man laver fyldet af kyllingefileter i stedet for at koge en hel kylling. Opskriften er fra en spejdertur i 2010 - den skal jeg nok dele med jer senere på ugen.

1 kommentar:

  1. Det ser ud til at være en god madplan, og mmmm, hvor kunne jeg godt kværne nogle tarteletter!

    Det er altså lidt sjovt, at der er svinemørbrad på vores begges madplan i denne uge :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...