fredag den 22. februar 2013

God weekend

Rigtig god weekend til alle jer derude! Jeg ved i hvert fald, at min weekend bliver alletiders!
Senere i dag står den på Zumba, så jeg med god samvittighed kan sætte tænderne i kærestens lækre fuldkornslasagne i aften.
I morgen formiddag skal jeg da også lige runde fitnesscenteret til en omgang Stram Op (hvornår mon det begynder at virke...!?), inden jeg skal til 25 års fødselsdag hos bedsteveninden om aftenen. Ihh, hvor jeg glæder mig!
Søndag har der sneget sig lidt spejderi ind. Jeg skal planlægge resten af spejderåret (indtil sommerferien) sammen med fire skønne spejderledere, der tilfældigvis også er mine gode venner. Så selvom der er en dagsorden og ting, der skal nåes, så skal det nok blive hyggeligt. Har endda fået lov til at møde op med tømmermænd (Jeg satser på et brag af en fest lørdag!) og værten har lovet pizza og masser af cola.


Til sidst lige et skud forår fra min vindueskarm til at booste weekend-energien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...