lørdag den 9. februar 2013

Spejdertur

Det har været en dejlig morgen. Tidligt op, for jeg skulle pakke min rygæk. Ikke hvilken som helst rygsæk - SPEJDERrygsækken. VI skal på hejk (ud at gå med rygsæk) og sove udenfor i bivuakker (under en presenning) Jeg glæder mig over, at der stadig ligger en smule sne, for vinterlandskabet er bare allerkønnest, når der er drysset med lidt hvidt.

Tasken er næsten pakket, nu et bad og derefter en omgang morgenmad med manden. Hjemmebagt grahamsbrød, godt med kaffe og måske en fastelavnsbolle fra i går. Man må gerne, når man skal ud og vandre 20 km. med rygsæk.

Organiseret kaos - hvad skal med?
Tasken er pakket, nu er jeg næsten klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...