mandag den 18. februar 2013

Madplan uge 8


Vi holder ikke vinterferie, så både sidste uge og denne uge 8 er helt almindelige uger for os. Derfor er det også en helt almindelig madplan, hvor jeg igen (!) ikke er særlig meget hjemme pga. spejdermøde tirsdag, venindevisit torsdag og en 25 års fødselsdag lørdag, som jeg glæder mig rigtig meget til :D
Fodboldsæsonen er (allerede!) startet, så nu er manden min ikke hjemme til aftensmad tirsdag og torsdag det næste laaange stykke tid (indtil sommerferien I guess...) Jeg vil prøve at lægge mine venindeaftaler, fitnessplaner og spejdermøder tirsdag og torsdag, så vi kan prioritere de aftener, hvor vi kan spise sammen. Og så må kæreste-manden bare smøre sig et par rugbrødsmadder efter træning.
Nå, men her er den omtalte madplan:

Madplan uge 8
Tirsdag: Jeg spiser ikke hjemme og manden skal til fodbold
Onsdag: Fuldkornspitabrød med tun, skinke og masser af grønt
Torsdag: Jeg spiser ikke hjemme og manden skal til fodbold
Fredag: Grov lasagne med grøn salat
Lørdag: Jeg skal til 25 års fødselsdag 
Søndag: Rester fra fredag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer og glæder mig til at læse din.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...